• Club van 50

Tijdens de start van het seizoen 2019 – 2020 is de ‘Club van 50’ nieuw leven ingeblazen.

De Club van 50 is een extra manier om onze mooie club een warm hart toe te dragen. Het doel van de Club van 50 is het leveren van een financiële bijdrage voor het realiseren van diverse projecten binnen de vereniging. Het gaat in het bijzonder om projecten die bijdragen aan de verfraaiing van het sportpark, het verhogen van het sportplezier voor de sporter, leden en supporters en het vergemakkelijken van het vele werk van de vrijwilligers.

Door € 50,- te doneren aan de Club van 50 bent u a lid! Van deze € 50,- zullen verschillende zaken worden gefinancierd voor zowel de jeugd als senioren. Denk hierbij aan hesjes, bidons en activiteiten, maar ook andere doeleinden zoals buitenmeubilair of vermaak voor kinderen.

Gedurende het seizoen is er bijdrage geleverd aan de volgende projecten:

• ‘Sinterklaas Schoen zetten’ voor de jeugd
    • Dartbordstandard voor Bazaar activiteit
    • Bartafels op het terras van het nieuwe complex
    • Kinderspeelhoek in de nieuwe kantine
    • Viering van het 1 jarig bestaan van de Club van 50
    • Technical Soccer Event voor de jeugd

Momenteel zijn we in gesprek met de bouwcommissie van het nieuwe complex om een mooie bijdrage te leveren aan het nieuw op te leveren terras.

WAT KRIJGT U HIERVOOR TERUG?

• Vermelding van uw naam op het ‘Club van 50 bord’
    • Gratis deelname aan een activiteit van de Club van 50
    • U wordt op de hoogte gehouden van Club van 50 initiatieven
    • Eeuwige dankbaarheid en roem
  • WIE KAN ER LID WORDEN?

De Club van 50 is toegankelijk voor iedereen: supporters, leden en oud-leden, ouders en vrienden van vrienden van VV Peursum. Ja, ik wil lid worden! Maar hoe? U kunt op 2 manieren lid worden van de Club van 50. Dit kan door onderstaand machtigingsformulier digitaal in te vullen en te mailen naar clubvan50@vvpeursum.nl of door het machtigingsformulier in te vullen en af te geven in de Club van 50 box die achter de bar te vinden is.

VRAGEN?

Heeft u nog vragen, stel ze gerust aan Jan Zwakhals of Twan Romeijn. Wij zijn ook via clubvan50@vvpeursum.nl te bereiken!

MACHTIGINGSFORMULIER

Download hier het machtigingsformulier